Įgyvendinę pokyčius, esame tarp geriausių

 

      Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau –  Akreditavimo tarnyba)  yra viena iš pažangiausių ūkio subjektų veiklos priežiūros institucijų. Tai paaiškėjo po Ekonomikos ir inovacijų ministerijos atlikto priežiūros institucijų pažangumo vertinimo. Tokį aukštą rezultatą pasiekėme įgyvendinę realius pokyčius, kuriuos teigiamai įvertino pacientai bei medikai.

      Ekonomikos ir inovacijų ministerijos atlikto tyrimo metu buvo vertinama, kaip ūkio subjektų veiklos priežiūrą atliekančios institucijos įgyvendina pažangias verslo priežiūrą atliekančias priemones ir kaip diegia įvairias moderniąsias veiklos praktikas, susijusias su verslo priežiūra. Viena iš tyrimo metu vertintų kategorijų buvo kokybiško interesantų konsultavimo užtikrinimas.

      Akreditavimo tarnyba įdiegė konsultacijų telefonu įrašymo priemones, siekdama pagerinti darbuotojų teikiamų konsultacijų kokybę, sumažinti pokalbių trukmę ir neatsilieptų skambučių skaičių bei lengviau išspręsti galimus nesklandumus dėl suteiktos konsultacijos. Įdiegtos pokalbių įrašymo priemonės leidžia užtikrinti kokybiškesnį asmenų aptarnavimą, vienodą informacijos ir konsultacijų teikimą telefonu, objektyviau įvertinti suteiktų  konsultacijų kokybę bei atlikti analizę. Tai suteikia galimybę tobulinti konsultavimą, tarpusavyje dalytis gerąja patirtimi, o svarbiausia, labiau patenkinti besikreipiančių asmenų lūkesčius. Esant tokiai konsultavimo tvarkai, turime grįžtamąjį ryšį, galime vertinti su klaidingu konsultavimu susijusius aspektus, nuolat tobulinti šį procesą. Respondentai gali pasirinkti jiems priimtiniausią ir patogiausią konsultavimo priemonę.

      Be to, įgyvendinta nemažai kitų, susijusių su verslo priežiūra, pažangių veiklos praktikų, tai yra sustiprinta metodinė pagalba ūkio priežiūros subjektams, patikrinimai tapo dar aiškesni ir skaidresni įdiegus kontrolinius klausimynus, nustatyta aiškesnė poveikio priemonių ūkio subjektams skyrimo tvarka bei nustatyti, monitoruojami ir skelbiami Akreditavimo tarnybos veiklos ūkio subjektų priežiūros srityje efektyvumo ir rezultatyvumo rodikliai. Tai leido mums tapti dar patrauklesne įstaiga tiek pacientams, tiek medikams.

      Atlikus anoniminę aptarnaujamų asmenų apklausą, kurios metu buvo įvertinta, ar, pagal respondentų nuomones, Akreditavimo tarnybos aptarnavimo kokybė atitinka vartotojų poreikius. Atliktos analizės rezultatai atskleidė, kad didžioji dalis respondentų patenkinti Akreditavimo tarnybos asmenų aptarnavimu, o jiems suteikta informacija buvo profesionali, naudinga ir pakankama sprendžiant iškilusius klausimus. Akreditavimo tarnybos darbuotojų atsakymai buvo operatyviai parengti ir pateikti paklausėjams. Be to, lyginant su praėjusiais metais Akreditavimo tarnybos respondentų aptarnavimo kokybė turi akivaizdžią tendenciją gerėti, tai yra padaugėjo respondentų, asmenų aptarnavimą vertinančių gerai ir manančių, kad juos aptarnavęs darbuotojas bendravo mandagiai, paslaugiai ir profesionaliai.

       „Ekonomikos ir inovacijų ministerijos parengtoje naujoje Priežiūros institucijų pažangumo vertinimo švieslentėje pasiekėme ypatingą pažangą ir esame tarp geriausių. Reikiamų pokyčių įgyvendinimas buvo rimtas iššūkis, bet džiaugiamės puikiais rezultatais, kuriuos pastebėjo ir teigiamai įvertino pacientai, medikai bei įstaigos“, − sako Akreditavimo tarnybos direktorė Nora Ribokienė.

 

Informacija atnaujinta 2020-02-20

VASPVT

VALSTYBINĖ AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBA

prie Sveikatos apsaugos ministerijos

A. Juozapaviciaus g. 9,
LT-09311 Vilnius
Tel. (8 5) 261 5177 ,
Faks. (8 5) 212 7310 ,
El. paštas: vaspvt@vaspvt.gov.lt

Biudžetinė įstaiga,
Juridinių asmenų registras,
Kodas 191352247

Darbo laikas:

I - IV 8:00 - 17:00
V 8:00 - 15:45
Pietų pertrauka 12:00 - 12:45

Konsultacijos telefonu

Priimamojo darbo grafikas

Kaip mus rasti?

www.eunethta.eu www.inahta.org www.pasq.eu www.isqua.org www.htai.org www.who.int